Susah Hatilah Saya
Tuesday, December 18, 2007

Aha, I was so susah hati when thinking about relationship. Another 6 months to go, I hope nothings happen during our preparation.
Well, I have 3 best friends dari sekolah rendah till now. They are Ms.Y, Ms.R and Ms.H. What I heard about them when we went to gedix2 that day, Ms.H telah putus hubungan yang telah terjalin selama 7 tahun! Yes, 7 tahun..when we still at form 5! Ok, that's the story. I feel so sad about her..
I just cannot imagine after 7 years relationship, hubungan boleh putus mcm tu saje..Yela, me and Soulmate juga berjumpa masa tingkatan 5. At that time, he has his gf.. but, suddenly tiba2 jatuh chenta pandang ke 16. Ahahaha... Ms.H and me, build the relationship masing2 pada tahun yg sama.. We're school mate for four of us!
Ok, sila tetapkan pendirian masing2... Make it like this. When something happen to our relationship, sila jgn marah2. Terapikan diri dengan mengingatkan diri sendiri dan kawal perasaan. Sbb when we upset, kita lupa yg sebenarnya kita pernah jatuh chenta dengan dia!

0 comments: