Goodbye 2011! hello 2012.. ;)
Tuesday, December 27, 2011

Hye all,

Yes.. i must blog about myself..it's a last month of 2011.. another 4 days we're in 2012.. so I guess this is my last entry for 2011... a summary for this month.. I've been so busy... to handle Qaira... my job...my family... fuhhh...

Rasa mcm sedih jer nak tinggalkan 2011. It's not a lucky year for me... a sad year i must said.. i lost my lil angel Damia... and it is really hurt me so much...! But, after all the sadness, it's Qada' & Qadar. I terima dengan hati terbuka. Disebalik kehilangan Damia, I still have my lil Qaira, hubby and my lovely family. Love y'all. And I hope in 2012, after all the sadness, semoga Allah memberi kebahagiaan dan dimurahkan rezeki di tahun 2012... Amin.

Oh ya... it's December rite? It;s a shopping time isn't it? Sana sini semua SALE rite now kan? I think I have spend a lot this month! Shopping jer kerja boleh dikatakan setiap hari! Boleh tak? Huhuhu.. But, shopping, shopping jugak... Savings are much more important... Alhamduilillah... rezeki.




Latest gadjet..thanks to Hubby! Even semua org dah ada ipad, I baru terkedek2 nak beli..wakakaka..


After 2 weeks I bought Ipad and asyik gaduh rebut dengan Qaira jer... so husband and I decided to buy LeapPad for Qaira... so jgn kacau Mama ok!


Budak skrg pandai kan? Tak payah ajar explore sendiri... semua dia tahu... oh ya., leappad ni i very recommend to all out there.. it is educational toys.. dari beli entah apa-apa, i think u should spend this for ur love one.. RECOMMENDED!


Another rembatan....And I bought my self yang memang lama sangat tak pakai since zaman anak dara...


Jeng jeng jeng.....................



*


*


*


*









Tadaaaaaaaaa...............





A 5 inch heels... since mengandungkan Qaira tak pernah pakai... Now, nak pakai balik... feeling2 cam model catwalk..huhuhu...





And another following week... ;)


Not to forget another online shopping ;)



And hereeee..... My FitFlop dh sampai... and I love it to the maxxx!!!


A set of make up for myself...  ;)
Thanks to those yang recommend Bobbi Brown kat FB hari tue..


And to reward husband for my Ipad2, I bought him.... SPANX!!! Ok, best eyhh! Berkesan... To all, I really recommend this product for your husband yang perut agak ke depan.. wakakaka... serius it help! My husband love it to the max!


 Aha... since the Candylicious shop dah bukak kat One Utama, cubaan pertama Garret.. maaflah I agak ketinggalan... wakakaka... sedapnya caramel with Macadamia nut... i love it! But it taste sweet... but, who cares???

Dan di samping sibuk with all MG's job, here my M&M's cookies.. thanks to all yang order.. and I love when people said.... SEDAP!!  Rasa happy dapat serve org makan sedap-sedap!







Nak order? E-mail me ya miz.amie@yahoo.com


Qaira yang dah big girl... ;)

Me with MG's team and MG's Junior... huhuhu..


Masuk gak la gambar nie... karang nanges gambar dia takde.. huhuhu

Well..a happy ending 2011..even banyak kenangan pahit, I think life must move on... So to all, Happy New Year! Kita jumpa tahun depan ok.. InsyaAllah..

Till now,
xoxo

5 comments:

[ Hanie ] said...

vahhh...canteknye high heel tu amie! i loike. walaupun insyaallah mmg tak la hanie nk pakai..seram tgk tinggi sgt hehehe :D bestnye dpt shopping mcm2...moga rezki amie sekeluarga dimurahkan lagi utk tahun 2012 k :)

p!nkerton said...

amie,bestnya shopping! :D
happy new year to u too.. may 2012 brings more luck & love to us all, aminn.. :)

Twiggy said...

wowowoooo, someone went SHOPPING!! hahahaha!! such awesome buys here babe, happy 2012!! *hugs*

buat buat bodoh said...

Leapad tue mne carik u?

buat buat bodoh said...

Leappad wer to get can u comment bck at my blog provided with the links thanks ya