R.I.N.D.U
Monday, January 5, 2009

Pernah tak kalian rasa rindu pada hari2 yg tak sunyi spt hari ni?

Maksud aku, suasana sibuk itu ini, tapi tiba2 rasa rindu.

Pada masa skrg, dlm keadaan skrg, aku RINDU dengan org2 yg pernah hadir dlm hidup aku. Tapi mereka semua telah tiada. Walaupun pada masa mereka hidup, mereka bukanlah org yg selalu aku rindukan.

Bangun pagi tadi, aku rindu mak aku. Malam tadi aku tak sihat. Aku muntah2 teruk dan sakit perut. Kalau dulu, bila malam2 aku sakit, aku bangun, aku terus menuju ke bilik mak aku dan ketuk pintu sampai dia keluar.

Aku akan ckp aku sakit perut dan dia akan bagi minyak angin ke dan sapu kat perut aku.

Tapi sekarang, takde lagi.

7 comments:

[ Hanie ] said...

tabahkan hati, kuatkan semangat Amie, byk2kan sedekah Al-Fatihah bagi mereka yg telah tiada

Dayu said...

rindu adalah perasaan yang tak terkawal
dtg tiba2 je
tapi bila rindu kat mak lagi dasat
boleh buat nanges tau

amy said...

ni saja la nk bg aku sedey kan kan??

Enche' Adykasyah said...

Time ni baru teringat kat insan2 yang dah takde.. Haa.. AL-Fatihah untuk semua umat muslimin di dunia ni terutamanya di Palestin.

ungu violet said...

jangan sedih2 kak amie..
doa byk2 utk yang dah tiada ye :)

dialicious said...

sedeynye..mymum ade lagi tp kdg2 i pun suke lawan ckp die..heheh..bile teringat balik br insap

~BEE~ said...

sedih baca entry ni...teringat mama & rasa nak peluk cium mama...bersabar Amie...semua tu dugaan dalam hidup...