Camna aku tak meroyan?
Wednesday, September 24, 2008

Next week, dah raya kan? And I really hope that my wedding album can be ready for collection.. And guess what?

Aku baru je YM dgn the designer of CS.. aku tanya, is it possible for me to pick up the album on 29th?

Then dia replied, "Your wedding album now on printing process..."

Baru je aku nak reply, dia dh sign out!

Meroyan tak korang? Kalau boleh, ckp la tak boleh...

Eeeee.......sakit hati aku! I paid them 3000++ for wedding album and I hope to get it b4 raya.. janji 6 weeks after photo online selection! Nie, dah ber week weeks aku tggu....

p/s - Sabar ye Amie!

10 comments:

Enche' Adykasyah said...

sabar yo lah..

nak edit-edit yg itu ini amik masa la tu..

tak pun business maju sangat sampai tak cukup tangan..

June Azizan said...

chek sabaqqqqq..jangan meroyan..before raya siap la album tu... :D

m@Ri@ said...

sabar ek mrs amie..so what we should do to cheer u up?

Mrs. Amie said...

me to enche' adykasyah : sape pedulik business dia maju ke tak? aku tahu album aku siap..haiishh.. enche' adykasyah baru wujud skrg.. klu aku tahu, dh lama aku hire ko sbagai photographer of the day..heheh (eh, ko blh amik ke wedding pics?)

me to june : x kira..nakk merroooyannn jugakkkk!

me to m@ri@ : cheer up? dah cheer up sket sbb bru dapat bonus!!! tapi album cmna? (arrgghhh..meroyan kembali..ekekeke)

~LIZA~ said...

sabar amie.. kang kalau rush diorang lebih2, ntah apa pulak rupanya nanti ur album tu..

TyMy said...

sabor yer amie...mine dulu lagi lah 2 bulan baru siap...coz masa i kawin tu musim org kawin...mmg tensen kan tgu gambor kawin ni...

DVD kawin lagi sakit ati...2 bln lebih baru siap...

sabor yer....

leeds said...

senang jer, report je kat boss besar dia tu. bukan soal nak rush kan, soal dah janji kata 6 minggu siap, 6 minggu lah. plus the attitude melayan customer, sape tak sakit hati kalau sign out mcm tu je..

hehe tetiba tolong meroyankan.. bukan ape, hak sebagai pengguna..

ni leed nak share kes tribunal tuntutan pengguna, pengantin kepada wedding fotografer.

boleh jadi panduan untuk bakal-bakal pengantin baru. hal gambar wedding jgn wat memainkan, tu je la kenangan.

http://amyatie.fotopages.com/?entry=1256186

http://amyatie.fotopages.com/?entry=1269461

Mrs. Amie said...

me to liza : alahai..dah tak boleh sabar..sbb skrg nie dh masuk 12 weeks i dah kawin..

me to suryati : 2 bulan tue ok la lagi.. nie dah nak masuk 3 bulan dah raya nie...haiishhh

me to leeds : thanks 4 da info! akan amie call CS hari nie jua...

Anita, Mummy Adzryl said...

hmmm.. sabo dear! saboooe ehh.. nanti kalo x jumpa geng, meh me join pi meroyankan! hihihi.. no worries! sure dpt nnt next week tu... :)

p.s. u paid 3k+++ utk bape sessions? (saje nak tau)

Mrs. Amie said...

me to the mrs-bride : tgh sabar la nie Anita..heheh..

3k++ utk 1 custom album nikah n 1 custom album reception.