Ramadhan
Tuesday, September 2, 2008

Seperti tahun2 lepas, pada Ramadhan kali ini, ia terjadi lagi..

Bukan ke bulan Ramadhan bulan yang mulia? Kenapa setiap kali datangnya bulan Ramadhan, mesti perkara ini terjadi lagi...sudah hampir 5 tahun ia berterusan...

Rasa yang aku alami hari ini, dah tak sama mcm dulu..disebabkan peristiwa semalam...
Aku minta maaf andai keputusan aku nanti, adalah satu keputusan yang tak dijangka2...

Tolong berikan aku sedikit kebebasan uttuk berfikir tentang masa depan...

Keputusan aku, dtgnya dr aku.

**Coretan diary sendiri ditujukan kepada seseorang yang tahu andalah orangnya.**

5 comments:

green apple said...

selamat berpuasa Amie..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

nape ni amie...cm cedey jerk....

nway slamat bposer..

Suryati said...

selamat berpuasa...apa masalah ni amie???

Mrs. Amie said...

me to green apple : selamat pose gak Kak Di..

me to princess_n & suryati :
haishhh..susah nak citer..sedey betol la...nasib ada org yg u ols sume..neway, selamat pose wokeh.

Suryati said...

apa2 pun sabar jer bebanyak yer...especially di bulan ramadhan ni...