Makan lagi...
Tuesday, September 9, 2008

Malam semalam, pas balik dr Ampang Puteri, aku dengan my ever best frens yg 3 org tue, nyibuk nak buka pose kat luar...girl hang out la nie... so, kitorang decide nak gi buka kat The Apartment, The Curve since tempat tue la paling dekat dengan umah aku..10 mins je dh sampai... mcm2 la order...tapi tak larat nak tgkap gambar.. The Apartment ada gak buffet Ramadhan...hanya RM48++ sahaja.. tapi memandangkan nafsu ke arah ala carte, lalu kitorang order la yg bukan2....


Ok, nie la kawan baik aku de skola rendah till now...dari kiri, aku, Adzriana (nie budak Uniten ni...kot2 korang kenal..), Hazreen (nie UTM) dan yg sorang nie, Noraihan dr UiTM Segamat n Shah Alam... jgn terpedaya dengan muka dorang.. muka je baik.. tapi..perangai..bebel 24 jam... kitorang sambil buka2 mcm biaslah bergosip2... gosip diri sendiri je wokeh... sumpah tak ngumpat!

Dorang nie ajak aku gi berbuka, tak pikir agaknya aku nie dah ada laki... dah giler? takkan aku nak biar laki aku makan sorang2 buka pose... ha..nak ajak aku, terpaksalah aku bawak

*

*

*

*

*

*

Nie ha...En. Hubby la...lagipun laki aku nie, kawan korang gak kan...amik korang...siap dpt nasihat lagi soh kawin cepat... aku tahu la korang tue berkarier pelbagai... sorang director... sorang head...wah wah... ha,padan muka.. kawin cpt... pastu takdelah laki aku sorang2 bila kita ber hang out together... heheh...

**Malam masa nak tdo, En.Hubby ckpla dia teringin sgt nak baby... tetiba2 aku rasa sedih plak.. tapi dia kata takpela.. slow2.. supaya takde apa2 benda buruk yg terjadi... ingat aku tak teringin ker? baby mcm comel jek..kan? kan? especially baby girl...ha boleh gi shopping baju baby hari2... tapi tula..aku pun menyesal... sape soh lari... inila akibatnya... kepada En.Hubby, sabar yer..

10 comments:

Diana Ishak said...

apesal aku tak dapat tengok gamba?

Mrs. Amie said...

Kak Di...ada je gambar...yg lain...dpt tgk tak?

dialicious said...

Oh..kene tunggu rubella 6 bln yer?xperla..honeymoon dulu puas2..hehe.
xlama je 6 bln tu

June Azizan said...

amie..u tinggal kat mane eh? kepong kah? kota damansara kah?

sweetttt....pelan pelan eh..nanti lepas 6 bulan ..bleh ada baby :D

hug hug kiss kiss

Mrs. Amie said...

me to dialicious : tulah..ada kata 3 bulan..ada kata 6 bulan...tak lama 6 bulan? cuba pikir balik.. 6 bulan dr sekarang, ialah bulan 3 2009...bulan 3 2009 barulah boleh process...time nak process tu tk tahu bila plak jadik..klu dh jadi kena tggu 9 bulan...alamatnya tahun 2010 la...uwaaaa

me to june : pn june...umah i dekat kepong.. tapi selangkah je telah sampai ke sri damansara...wokeh..i pun xtau la asal alamat kepong sedangkan dh area damansara..dekatkan dgn umah husband u?hehh..

Mrs. Amie said...
This comment has been removed by the author.
ryyhan said...

wah apartment ada bufet..hmm..hmm..hmm *bnyk plak hmm..sbb mcm rugi sbb buka mkn sikit*
amie sabarla, biar lambat asal baby tu selamat.mgkn ada rezeki lain yg akan dpt dlm masa terdekat ni..sementara tggu baby *uhuks tak kawen lg tp gi nasihat org kawen..sungguh xsesuwai kan*

Anita, Mummy Adzryl said...

sabar okay... i pun risau sbb bukan senang nak conceive kalo period x regular (pointing to diri sendiri).. huhuhu! wutever pun, take care okeh! :)

Anonymous said...

amie, sabar dlu eh, igt pesan doctor aritu...anyway, kami proses dlu la eh (dec'08), hehehehe... =D

Mrs. Amie said...

me to ~ms tepung~ : yer betol..biar lambat asal selamat... xpe, xpe..sesape pun boleh nasihat.."Aiman tak kisah...."

me to the mrs bride : heheh..jgn ingat senang...shila dah mentioned this things...Anita, usaha tangga kejayaan...

me to cynta chantek : pesan DR. bukan sekadar kena ingat.. tapi kena patuh.. semalam dh discuss how to do the 'pre-cautious' things..Hubby said, bulan 1 gi 2nd honeymoon...yeehhhaa! Ingat senang ke 'making baby'...tgk la nnt..heheh