Wedding Photos - Reception 1
Wednesday, September 17, 2008

Ok, here's the pics of my simple wedding reception. Details majlis spt di bawah :

Date : 4th July 2008

Time : 8pm

Venue : Taman Ehsan, Kepong

Wedding Outfit : Was design by me. Sila lihat En. Hubby punya baju... lining hitam kat area leher tu was nice kan? It was my idea!

Make Up : Diyana Shukor


(She was an amatur and she is my sis's best fren... I hired her because I think she can go further with lots of practice..She is also our make up person for my family, pengapit for reception at Dewan Tmn Tun. She was there at my reception at Dewan Tmn Tun & Ayang Kamell was so impress with her..He said, "Your friend is good..with lot of practice, she can go further". (That was the first thing that I felt when I hired her..)

Pelamin : Galeri Debunga



Since the reception was for neighbours with full of kids, we have chocolate fountain which is super Yummy by Galeri Debunga... sgt sedap wokeh... errgghhh.....



Actually, the reception was last minute preparation... sekejap nak buat, sekejap cancel... so, it was a simple wedding ceremony... baju pun ala2 simple la..(pasnie, baju nie boleh pakai buat baju raya yer Cik Puan sekalian...). But, I was so happy since all my relatives was there..sama2 menyambut majlis ini... Di akhir majlis, tarian pocho2 diadakan dan diketuai oleh Mak Long saye yg suka berpocho2 mak datin nie... haiiisshhh...aku pun join...silap tak amik gambar jek!

p/s - serius gambar semua nie nmpak gemok..benci haku..

next : pics fr Candid Syndrome dh siap..sok jela aku post!

13 comments:

~BEE~ said...

simple je...suka la...nak wat simple gak ni...kalau grand nampak mcm serabut...btw ur wedding so nice...pink...myb tanak pakai pink.. :(

~LIZA~ said...

u look lovely :)

hanimndroid said...

ha'ah kan
skg ni nak buat grand2 pun habis duit
simple yet so warm dgn kehadiran family and frens!
wah, xsbr tgu pics from cs. bpe kena cas ek?

Anita, Mummy Adzryl said...

tak sabar nak tgk pxis from CS!!! my pixs i x tny lg kt CNM.. vid pun x tny lg kt vidg.. aiyayaii! ala2 busy gitu.. hehehe.. cepat upload okeh!! :)

Anonymous said...

tq for hired me on that day...
hehe...
rambut tu kene pakai jugak time raya nanti....
br vouge!!!hehe

Mrs. Amie said...

me to ~bee~ : haaaa...jgn pakai pink.. i benci org pakai pink...tapi when it comes to me, i tak dpt avoid! hahahah

me to ~liza~ : lovely kah? tak tahu asal time kawin berat bertambah...hapy kot..

me to hanimndroid : CS price? mmm..depends on package dear..mine for nikah n reception at tmn tun was RM3000++. yg reception dkt umah nie was fr Ghazali Mohamed.

me to the mrs-bride : akan di upload.. u baik tanya slalu..nnt tak siap!

me to diyanasyukor : arrhhh..rambut palsu menyusahkan.. nk sgt rambut mcm siti nurhaliza kan? ha, amik la..kah kah kah..

Anonymous said...

hahah rambut siti nurhaliza? aiyayai. comel ape. :D sekali seumur hidup ni...buat je ape nak buat :P tp ongkosnye kene tgk gak kan? (nasihat utk diri sendri) Adei

Mrs. Amie said...

me to hanie : comel kah? hanie jgn nak puji sedapkan hati jek.. nyampah rambut tue...

dialicious said...

cute la mcm princess...hehe..bkn rambut betol ke?i think sweet la pink tu suits the pelamin

Mrs. Amie said...

me to dialicious : princess kah? hahaha.. kelakar la.. konon2 nak buat rambut mcm Siti time kawin yg pakai gown pink tue kan.. tapi, i rasa mcm gemok giler..haiishh (amie,ko tue mmg gemok.. bukan 'mcm' gemok..)

.: ayesha.ahmad :. said...

Hola there, thanks visiting my blog..Hehe..shopping tu mcm habits kan, tak leh nk buat ape dah..Anyway, congrats babe for ur weds..

Anonymous said...

best kan hubby sporting pakai baju melayu kaler PINK....i planned 4 pink bajus 4 solemnization but mil x sanggup tgk anaknyer pakai pink...huhuhu...bukan pink sgt pon & he's fairer than me..cheit

Mrs. Amie said...

me to sha : thank u.. shopping tue bukan habits lagi dh.. tp dh mcm daily routine! membeli jer memanjang...

me to vivavogue : Oh, dia tak kisah..sbb hubby suka perasan yg kulit dia fairer.. pakai apa pun handsome (perason tol En.Aril nnt..ceh)